Kom je op een doordeweekse warme woensdag op onze accommodatie en dan zie je Piet Visser hard aan het werk. Samen met Jan Hoek is hij bezig om de graskanten van het hoofdveld bij te werken. Wat zijn we toch blij met onze onderhoudsploeg! Sterker nog, niet alleen met de onderhoudsploeg maar met alle vrijwilligers die iets voor Grasshoppers doen. Wat moeten we zonder jullie! Petje af dames en heren!!!